Saturday 15 September 2012



when we betraying the hobby..

hai,ape habaq suma?thank you thank you sebab walaupun baru dibuka,sudah ada yang sudi menyinggah.thank you guys.thank you leechin.hehe.


baik.

now,aku nak share satu benda yang aku rasa betul-betul affect diri aku.

sejak aku tutup blog,aku jadi orang yang mula pentingkan diri.aku jadi tamak.jadi selfish.eh selfish tu samalah ngan pentingkan diri kan?ok takpe.

entah tak tahu apa kaitan tutup blog dengan selfish.maybe sebab bila aku tutup blog,aku rasa aku tak perlu bagi perhatian pada benda-benda sekeliling,tak perlu fikir perkara untuk dikaitkan dengan kehidupan...untuk ditulis.yang penting sekali,aku dah tak belajar value of life.of love.

aku mula ignore benda-benda di sekeliling.dan aku mula fokus pada diri sendiri.

at one point,aku jadi emo sorang-sorang.aku lupa pada matahari yang tersenyum dan bulan yang bersinar.lupa pada langit mendung yang kemudiannya datang pelangi.

bila aku balik semula menulis..aku rasa macam ada benda ketuk kepala aku.and macam something yang sangat lega.


however..for this period of silence,away from blogging,i think,i learned how to be honest.honest as a daughter.as a sister.as a lover.as a friend.

i'm sorry dad,mom.i will be better than ever.

i'm sorry sisters,i've been so stubborn.i'll be a smooth soft cotton for both of you :)

i'm sorry my love,i've done so wrong when i never tell you what i suppose to tell.

and lastly,friends...i'm sorry sorry sorry that i hurt you guys and never show how i appreciate each of you.i do.i just dont show it.i'll try to be better...just allow me to be.



honestly,blog.i miss youuuu!!i miss to tell you everything and everything which i mean EVERYTHING!!(err..sorry.over pulak)



well,if your hobby make you a better person,dont leave it behind.



or you will end up being an emo nemo nemo.(nemo nemo tu takde meaning pun.just nak sedapkan ayat je)



tata!!


No comments:

Post a Comment