Wednesday 19 September 2012



sejak akhir akhir ini,aku asyik dok dengar radio je. =..=''


hotfm ye.bukan radio kat india neh.


aku suka dengar malam punya,dj chad.session pasal cinta-cinta gituew.

bukan lah bermaksud aku dengar tu sebab aku gatal.tapi sebab time ni lah kita boleh tau baaaanyak banyak banyak cerita.aku pun pernah je hantar dedikasi cinta-cinta ni hehe.tapi untuk sepupu aku,puteri aleeya :)


sebelum sah perkahwinan,jangan terlalu berharap.jangan meletakkan harapan terlalu tinggi.memang la benda ni tak boleh dikawal,tapi cuba beringat yang selagi belum sah kahwin..pasangan kita tu masih boleh jadi hak orang lain.

sedih plak aku bila tulis camtu hahah,but it is true.aku dengar orang yang call chad pastu luah masalah ni...aku rasa sedih skali.memang benda yang berkaitan dengan raltionship ni akan buat kita rasa down gila.ada sorang budak ni,call chad siap sebak-sebak.sampai tutup terus pintu hati.sampai cari lelaki tu sampai nak gila.



listen.




when one door closes,the other door open.


kau boleh ada satu masa yang sedih,pedih.tapi please..janji yang after that period with tears,kau akan jadi orang yang baru.semangat yang baru.lebih kuat dan hebat.boleh?oh and please.nak broken heart pun jangan sampai bertahun-tahun.buang masa je.baik kita cuba muhasabah diri.dekatkan diri dengan Allah.harapan pada Allah tak pernah sia-sia.tak pernah kecewa. :)


ok tadi pasal sebelum sah berkahwin kan.



selepas sah perkahwinan?


hehe.


tak pernah kahwin,so tak tahu nak cakap ape.hikhik.



just trust yourself yang kita boleh handle every problem,trust with all your heart.

i do care.because each of us is important to each other.




2 comments:

  1. suke plak kat blog kamu ni ..simple je ..best, tak de serabut :) ..

    ReplyDelete
  2. as'salam hai! agak2 bila kita leh kapel ek? hehe

    ReplyDelete